piątek, 30 listopada 2012

Ulubieńcy Listopada



1.Krem Bambino –super nawilża i wygładza moją cerę najlepszy krem jak dla mnie za małą cenę :)

2.Masło do ciała Perfecta kakaowe –zapach jest przepiękny skórę pozostawia delikatną i pachnącą 

3.Odżywka Garnier –wychwalana na wizażu i blogach wiec postanowiłam ją kupić nawilża dobrze włosy są po niej miękkie i dobrze się rozczesują jak na taką przystępną cenę to jest ok. 

4.Loreal lakier do włosów –super utrwala fryzury i ładnie pachnie.

5.Clean &Clear przeciw wągrom –jeśli chodzi o te zmniejszenie wągrów na twarzy to jakoś tego nie zauważyłam jednak ja go polubiłam ze względu tego że super orzezwia a skórę pozostawia oczyszczoną.

6.Mrs.Potter’s Szampon pielęgnacja i blask –Włosy są po nim  miękkie w dotyku ,nie przetłuszcza włosów dla mnie jest ok. .

7.Pomadka nivea witamin shake –ja ją używam ze względu na śliczny kolor jaki pozostawia na ustach na nawilżenie raczej się tu nie nastawiajcie.

8.Essence nude glam Iced latte –śliczny kolor na paznokciach u mnie trzyma się 3 /4 dni wiec nie jest zle :)

9.Pędzelek essence –ja akurat ma do smoky eyes ma miękkie włosie ,super rozprowadza cienie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz